vineri, 16 iulie 2010

Expeditie Pamir2010

“Risk more than others think is safe. Care more than others think is wise. Dream more than others think is practical. Expect more than others think is possible.”

A trecut aproape un an de când am început să visăm la o expediţie în Pamir. Aproape un an de când am crezut în visul nostru. Un an de organizare, antrenamente, fugă dupa sponsori, prognoze, întrebări peste înterbări . Un an de zile pentru un proiect în care am crezut din prima clipă până vom pune piciorul în tabăra de bază.
Iar în acest an, s-au întamplat multe, de la şuturi în fund, la răspunsuri negative până la încrederea în visul nostru, am învăţat că orice ar spune oamenii din jurul nostru, noi trebuie să putem privi mai departe şi să credem în ceea ce ne-am propus. Am învăţat multe, am învăţat căci vor fi piedici, căci vor fi obstacole greu de trecut, dar făcând în ciudă crizei şi bătând din poartă-n poartă, am reuşit să strângem necasarul pentru a pleca. Nu a fost uşor, dar cu siguranţă am învăţat cum să ne organizăm, iar pe viitor ne va fi  mai uşor!

Sunt multe de spus, dar acum, a trecut doar primul pas, urmează expediţia în sine, unde va trebui să facem faţă multor neprevăzute. Nu va fi uşor, va fi greu, frig, riscant, nu ştim ce ne aşteaptă, dar eu unul abia aştept să mă văd acolo, să car un "rucsac mare cât China" să adorm pe vuietul avalanşelor ori să pot împărţi timp de o lună mâncarea, cortul, apa totul cu prietenii mei!
Iar pe lângă faptul că noi am crezut în visul nostru au fost şi alţii, cărora le multumim!
Pe această cale mulţumim lui David Neacşu şi magazinului Himalaya  pentru echipamentul şi încrederea oferită.
Mulţumim celor de la Fan Courier pentru sprijinul financiar.
Mulţumim celor de la GTS cu ajutorul cărora vom putea comunica cu voi mai uşor!
Mulţumim lui Vlad Lascu si magazinului Alpinexpe pentru echipamentul ce l-au oferit!
Multumim celor de la Sony, cu ajutorul cărora vă vom arăta prin ce am trecut noi!
Mulțumim celor de la Universitatea Româno Americană pentru sprijinul financiar oferit.
Mulţumesc pe această cale conduceri Facultăţii de Geografie şi Geologie pentru sprijinul şi încrederea arătată şi pentru sprijinul acordat iniţiativelor studenţeşti.
Mulţumim celor de la Redis Nutriţie din cauza cărora cu siguranţă nu vom muri de foame!
Mulţumim firmei producătoare de bocanci Rekord pentru bocancii de altitudine!
Mulţumim Nahanny pentru reducerile ce le-au făcut!
Un mare MULTUMESC pentru partenerul media al acestei expediţii, MEDIAFAX , cei care au răspândit vestea expediţiei noastre. 
Mulţumiri lui Ionuţ şi Ramona de la Sala de Căţărat, pentru efortul depus şi pentru că am avut unde mă antrena!
Mulţumiri lui Mihai de la Haipemunte, şi revistei , unde au apărut articole interesante şi frumoase despre expediţie!
Mulţumiri celor de la DESCOPERĂ  şi librăriile Cărtureşti pentru promovarea expediţiei!
Mulţumiri celor de la Club Alpin Român pentru sfaturi, echipamente şi încurajare!
Mulţumiri celor de la PATHOS pentru că au fost alături de noi!

Eu unul mulţumesc băieţilor din Iaşi care au devenit promotori ai acestei expediţii, cumpărând din zilele noastre. Pe aceasta cale,mulţumesc lui Paul şi Mihai atât pentru sprijinul financiar dar şi pentru echipamentele împrumutate, mulţumesc lui Adrian şi Titus care au contribuit financiar lui Iulian Peka căruia îi sunt recunoscător!

Multumim prietenilor, familiilor care ne-au suportat, ne-au ajutat, si au crezut în noi!
Mulţumesc până şi portarului din Botanică care m-a lăsat să intru să mă antrenez!

Ady, Radu, Lucian şi Tibi, vă mulţumesc tuturor şi vă invită să urmăriţi siteul www.Pamir2010.com pentru a afla ultimele stiri legate de expediţie!


2 comentarii:

  1. Pentru micul procent din ce-ai avut nevoie cu care te-am putut ajuta eu iti zic, Cu placere! Va urez mai mult decat bafta sau succes in expeditie, sau mai mult decat am zis-o cred vreodata poate in viata mea si sa aveti vreme buna, drumuri sigure, peisaje frumoase dar si aventura prin momente dificile de depasit, dar la care sa faceti fata ca o echipa. Si poate cand o sa-ti fie mai greu sa te gandesti ca cineva fata de care Pamirul e acum mai aproape prin vest decat prin est, iti tine pumnii si stie ca o sa reusiti. Sa va indepliniti visul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bucurie mare pe 6 august, de dimineata. Baietii au atins varful!

    http://pamir2010.com/blog/2010/08/06/thuraya-so2510-satellite-updates-13/

    RăspundețiȘtergere