marți, 3 noiembrie 2009

A venit iarna!

La o saptamana dupa culorile Toamnei, am revenit pe muntele ce atata lume il indrageste. De data asta cu 55 de oameni, scopul fiind acela de a-l curata de "copacii uscati". Dar dupa o saptamana, Ceahlaul era altfel! Nins, rece, alb,invalurit de ceata ca un mosneag trecut prin viata! Cabana Dochia ne-a fost gazda iar sfetnic domnul Parvulescu! Am strans gunoaie, le-am sortat, le-am adunat si le-am coborat dar....Ceahlaul tot alb a ramas!







 

 
 Povestea Ceahlaului!

Muntele Ceahlau s-a facut din porunca imparateasca, data de imparatul Traian, pentru a apara aceste locuri de navalitorii  ce veneau dinspre rasarit. Fiecare din robii daci capturati in urma victoriei asupra lui Decebal trebuia sa aduca o piatra la temelia acestuia.Multi dintre acestia au murit de epuizare in urma eforturilor, dar au reusit sa duca la buna indeplinire porunca primita. In varful muntelui a fost asezata o toaca spre a vesti locuitorilor din vale apropierea dusmanilor. Atunci cand soldatul desemnat sa bata toaca a murit strapuns de o sageata, navalirea dusmanilor a fost de nestavilit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu